angelicajeppsson92

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Angelica - 3 februari 2016 10:59

Hej alla läsare!

Nu ska jag berätta vad som har hänt sedan i måndags.

I måndags så hade jag egen studietid och va hemma och fixa lite med papper och måla lite. Men va även iväg med mamma och shoppa lite det blev ett nytt par byxor och en tröja.
Blid kommer där nere sen.
Sedan åkte jag till skolan.

Igår så hade vi växtkännedom vi gick igenom växter och gjorde instoderings frågor vi hade fått. Gick väl helt okej.
Sedan efter lunch hade vi skötsel och förvaltnings och då klippte vi poppelträd men även några andra men det va bara buskar och plocka upp riset som hade kommit när vi hade klippt, vi körde även mini lastaren när vi samla ihop det.

Idag är det onsdags då fick jag lite sovmorgon för har eget arbete idag för dom andra är ute i Skåne-Tranås och klipper äppleträd. Så sitter och jobbar själv idag uppe på mitt rum. Alltid kul för då kan man göra vad man vill.
Efter skolan så ska jag åka hem för att ska åka till sjukhuset i Lund imorgon för att göra EEG test för att se om jag kan ta körkort. Så ska vara uppe i 24 timmar nu till dess. Hippi nä tror inte det. Men har lagt fram ett schema vad jag ska göra ikväll och inatt, så vi får se om jag klara det.

Nu ska jag måla vidare innan jag sticker ner till restaurangen för att äta lunch. Vi hörs senare.

Ni får tar hand om er nu så länge.
Kram
Angelica.

Ovido - Quiz & Flashcards