angelicajeppsson92

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Angelica - 29 maj 2012 09:53

Måndags: Då va jag på jobbet till ....  :P Sen gjorde jag nåt som jag inte kommer ihåg :P Sen på kvällen blev det att ta det lungt =)

Tisdags: då blev det skolan =) kul vi hållde på med stolarna =) sen blev det idrott :P tror jag sak till docktern sen :P sen blev det hem åt:P och klippa lite grös tror jag :P Plugga väl lite oxå :P

Onsdags: Då åkte vi till snogeholm men klassen och några andra =) kul va det jag fota lite =) efter det så va det samta i skolan med ja, mamma och läraren o mäntern =) hehe.  Sen blev det ta det lungt när man kom hem =)

Torsdags: Då blev det skolan som vanligt. men men sånt ska man oxå göra =) När man kom hem så blev det att klippa gräs :P =)

Fredags: då blev det jobbet =) till kl 18:00 hehe :P sen blev det att åka hem och göra nåt :P

Lördags: då blev det att åka med mamma och min granne och handla lite blommor o växter :P Som vi skulle ha mot vägen =) Sen blev det att ta det lugnt. För fick så jälva ont  i huvudet =(  Så jag sova till kl 20:00 kanske :P hehe

Söndags: Då gick jag upp kl 09:00 för att gå in i duschen för jag skulle till min kusins barn skulle döpas=) och den börja kl 11:30 tror jag vi va där länge:P hehe. när jag kom så gick jag och la mig, sen vakna jag kl 20:10 tror jag :P för jag hade ont i huvudet:P =(


Igår: Jag va i skolan först för att göra klar en målning=) sen stack jag ner till stan för att handla garn till en sak till skolan =) sen stack jag till jobbet =) och börja kkl 12:00 där sen sluta jag kl 18:00. under dagen blev jag brännd på ryggen =( inte bra men men :P


Vi hörs senare ska skriva lite då med =)

Ovido - Quiz & Flashcards