angelicajeppsson92

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Angelica - 21 maj 2012 21:53

 Lite kalas =)  Från den 13 maj =)

  

Här har ni bilden, jag målar på glas =) e inte klar än. men det kommer den bli hoppas jag =)

   

Här har ni grillningen från i fredags =) gott gott =)

   

Av Angelica - 21 maj 2012 19:09

Sorry att jag är så dålig på uppdatera saker =(  Har mycket att göra o inte orkat skriva så mycket :P


Men i veckan som har hänt:

Måndags: Då börja jag jobba kl 9:00 typ :P och sluta vid 12:00 =) skönt. Men när kom hem så åt man lunch, sen gick man ut o gjorde ett litet planterings rum till mig =).

Tisdags: Då åkte man till skolan :P kul kul eller inte :P Men men vi gjorde ilte olika saker :P  Men när jag kom hem så gjorde jag väl nåt som jag inte kommer ihåg :P mitt minne e kort :P

Onsdags: Då hade man A-dag hehe så vi va lediga. men då klippte jag väl gräs :P hehe :P gjorde klar mitt planterings rummet oxå :P  Gjorde lite annat oxå :P

Torsdags: Då gjorde jag nåt som jag inte kommer på :P hehe

Fredag: Jag, min syrra och mamma va med får granne och åt middag i simrishamn =) gott o kul =) Sen grilla vi på kvällen gott gott :P kanske kommer upp lite bilder nån dag :P

Lördags: Då va jag, mamma och en annan granne o köpte blommor =) på två olika ställen :P  Sen på kvällen blev det bara att ta det lungt :P 

Igår: Då blev det att ta det lungt. men på kvällen så blev det att plantera lite på ut sidan mot vägen :P ( med mamma ) =)  Sen blev det datoren och prata med en kompis till kl 2.00 på natten typ hihi :P


BIlder kommer i nästa in lägg!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards