angelicajeppsson92

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Angelica - 12 maj 2012 19:48

Måndags: Då va man på jobbet. blev hämtad av Chefen =)  Vi skulle ut i en trädgård och fixa =) det va kul. Så jobba till kl 18: 00 =)  Sen vet inte, jag vad som hände på kvällen :P

Tisdags: Då va man i skolan :P Vi har olika Tema i skolan beror på vilken lärare :P men hela temat handlar om hela jorden o olika saker om det :P ska komma till sak nu, med denna läraren  har vi temat är samer :P så idag fick göra tundbröd som dom gör där uppe :P eller gjorde. kommer inte ihåg :P hehe,

När man kom hem så blev det bara va hemma i 30 min sen skulle man till tandläkare =( fick redan på en dålig sak. men men :P  Sen blev det att ta lingt efter det :P

Onsdags: Då blev det skolan igen =) Och vi fick besök av en tjej som kanske ska börja. hon va så jävla kaxsig. Så jag blev så jälva sur på hon. Jag o min kompis blev det XD  jag hoppas att hon inte börjar men om ska så ska jag ändra på hon så jävla mycket, så hon fattar vad som gäller.  I alla fall vi hade Bild på morgonen ochjag fortsatte med min glasmålning =) det kommer bild upp nästa vecka hoppas jag, här på bloggen =)  Efter det så hade jag teater  med blev inte så lång :P  för jag skulle med klassen till ystad o kolla på konst, och när vi va klara där så lämna dom av mig hemma =) Och när man kom hem så plantera jag om plantor som jag hade odlat :P tror det va då :P

Torsdags: då blev det Svenska på morgonen och Engelska =( med den läraren jag hatar :P haha.  Sen skulle vi med en annan lärare ut till en skog och va där till vi slutade =) och då lämna den läraren av mig hemma :P så man slapp åka fram och tillbaka XD Men när man kom hem så hade jag så jävla ont i huvudet så jag gick och la mig :P Efter när man hade vaknat igen så blev det att sitta vid datorn.

Fredags: Då blev man hämtad av Chefen kl 8.25 typ, för vi skulle ut till en trädgård och ta bort ogräs XD  Och när vi va klara där så åkte vi till Butiken =) jag åt lunch Gott Gott. Sen fixa jag lite i bustiken. Sen hängde jag med en av jobbkompis och plocka bort ogräs XD  Efter det så åkte vi tillbaka o fixa. Sen tog jag imot lite kunder=) Sen åkte jag med Malin för att hon skulle lämna mig =)  Sen blev det att ta det lungt på kvällen  fick besök av kompis oxå :P

Idag: åkte jag o mamma in och köpte lite blommor o krydder =) och lite till det Pappa ska få imoren när han fyller år =) Så när vi kom hem så gjorde jag den. =) Ni får bild imoren på den hoppas jag :P  Sen hängde jag med mamma och hämta några =) Och nu blir det att ta lungt =)

Imoren: Blir det att fira Pappa =)  Ska kanske på bio imoren med, om nån vill hänga med mig =) 


Ni får gärna säga vad nni tycker om bilderna =)

Kommer lite bilder:

Det vi baka i skolan :P

 

Från i torsdags

                 

Från Fredags när jag o malin va ute o tog bort ogräs

 

Ovido - Quiz & Flashcards