angelicajeppsson92

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica - 20 september 2011 21:12

Vi gjorde roliga saker =) jag va i en grupp med små barn. =)


Sov gott alla puss

Av Angelica - 20 september 2011 16:55

Börja en ny idrotts klass idag.

Det va en bra klass det va bara tjejer. Jag va med på en grej det va roligt men lite svårt. =)


Nu i kväll kl 18:00 så blir det att åka med min kusin på scuoter och va med små barn. =) Kanske skriver sen när jag kommer hem hur det gick. Har väntat nästan ett helt år på att får reda på det om det gick. =/


Imoren blir det bild o form fram till rasten sen blir det teater med min andra klass =D Hoppas det blir nåt roligt. 

Skriver imoren hur det gick på teatern o bilden, kommer upp en grej jag gör där nu, men e snart klar. =)

Av Angelica - 18 september 2011 18:06

För veckan på tisdagen blev det inte nån bra kväll i skolan =( Min mänter ramlade ihop =(

Så mästan hela vecka blev dålig. På torsdagen började en tjej sen på söndag fick jag reda på att hon kanske inte ska gå kvar då blev inte jag glad. =)


Måndags då åkte man till prao platsen, blev mycket att göra. Men det e alltid kul att va där och hålla på. Dom tycker att jag e bra på att göra saker =) det e den ända platsen som dom tycker att jag e bra och komma på egna saker va jag kan göra. =)

Det kommer lite bilder upp som e till begravningar o till kunder. =)


Tisdagen va men ledig från skolan =) Då sov man änna fram till kl 11:30 =) sen kom jag på att jah skulle bli klippt kl 15:00 så fick göra mig i ording till det. ni kan få en bild på det hur det blev det blev. jag tog bort 7 cm från håret. varje gång jag klipper mig så blir det kortare & tonare. =)


Onsdagen va det skola igen =) då hade man (bild o from) på morgonen fram till lunch. Sen blev det (special arbete) då hade man inte sin egen dator så fick ta min andra dator som e skolans. =)

Det jag gör på special arbete e om naturen. Och använder mina egna bilder o lite från googel. 


Torsdagen. Skolan då hade vi geografi på morgonen  vi tittde på det vi hade fångat i halvet.  det va kul för jag fota när det va i en liten grej. Sen blev det en tråklig lektion med en lärare som man inte gillar. =@  Sen blev det matte till kl 12:30 sen skulle man till sjukan  o prata lite =) Sen blev det att städa rummet.


Fredagen då va man i skolan igen. då blev det lite andra lektion som det inte ska va. =) sen blev det film.  sen hade vi den tråkiga läraren igen :@

Sen blev det att ta bussen hem o möta Älskling =) 


Lördagen. blev lite jobb att. sen blev det lite mys med film o godis med bby. jag somna  mitt i filmen =(.


Idag har jag bara ta det lungt. Har platterat om blommor. sen blev det att städar rummet. sen blev det att sova lite.


Imoren blir det Prao =)


Ska börja ha två nya lektioner på tisdagen o onsdagen =) Idrott på tisdagen o onstaden blir det teater med mina två kompisar.

Av Angelica - 9 september 2011 11:37

Idag fyller jag 19 år =)


blir lite fest i helgen =)


Tack alla som skriver grattis till mig=)

Av Angelica - 1 september 2011 22:02

Dagens gräs o lite till =) ville att det skulle gå lite fortare så tog lite mer på XD hihi  

Av Angelica - 1 september 2011 11:44

Idag e det 1 månad med min finaste Älskling.


Nu ska man ha matte =/ Sen blir det Idrott =) hoppas det blir inne. =)


Sen blir det att åka hem o klippa gräs om det går. =) så man får ihop lite pengar =)


Ses bloggen o alla som tittar

Ovido - Quiz & Flashcards