angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Allt som man kan skriva om.

Av Angelica - 18 september 2011 18:06

För veckan på tisdagen blev det inte nån bra kväll i skolan =( Min mänter ramlade ihop =(

Så mästan hela vecka blev dålig. På torsdagen började en tjej sen på söndag fick jag reda på att hon kanske inte ska gå kvar då blev inte jag glad. =)


Måndags då åkte man till prao platsen, blev mycket att göra. Men det e alltid kul att va där och hålla på. Dom tycker att jag e bra på att göra saker =) det e den ända platsen som dom tycker att jag e bra och komma på egna saker va jag kan göra. =)

Det kommer lite bilder upp som e till begravningar o till kunder. =)


Tisdagen va men ledig från skolan =) Då sov man änna fram till kl 11:30 =) sen kom jag på att jah skulle bli klippt kl 15:00 så fick göra mig i ording till det. ni kan få en bild på det hur det blev det blev. jag tog bort 7 cm från håret. varje gång jag klipper mig så blir det kortare & tonare. =)


Onsdagen va det skola igen =) då hade man (bild o from) på morgonen fram till lunch. Sen blev det (special arbete) då hade man inte sin egen dator så fick ta min andra dator som e skolans. =)

Det jag gör på special arbete e om naturen. Och använder mina egna bilder o lite från googel. 


Torsdagen. Skolan då hade vi geografi på morgonen  vi tittde på det vi hade fångat i halvet.  det va kul för jag fota när det va i en liten grej. Sen blev det en tråklig lektion med en lärare som man inte gillar. =@  Sen blev det matte till kl 12:30 sen skulle man till sjukan  o prata lite =) Sen blev det att städa rummet.


Fredagen då va man i skolan igen. då blev det lite andra lektion som det inte ska va. =) sen blev det film.  sen hade vi den tråkiga läraren igen :@

Sen blev det att ta bussen hem o möta Älskling =) 


Lördagen. blev lite jobb att. sen blev det lite mys med film o godis med bby. jag somna  mitt i filmen =(.


Idag har jag bara ta det lungt. Har platterat om blommor. sen blev det att städar rummet. sen blev det att sova lite.


Imoren blir det Prao =)


Ska börja ha två nya lektioner på tisdagen o onsdagen =) Idrott på tisdagen o onstaden blir det teater med mina två kompisar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards