angelicajeppsson92

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Angelica - 31 oktober 2011 20:20

Då tog man en paus i kärleken. Så man kan gör lite andra saker själv som e roligt. =)


Om nån vill prata så skriv till mig på fb Angelica Jeppsson.

Av Angelica - 31 oktober 2011 20:16


Av Angelica - 31 oktober 2011 18:50

http://www.ystadsallehanda.se/simrishamn/article1567374/Fotgangare-pakord---dog-av-skadorna.html

Det hände i fredags!!

GÅ IN OCH KOLLA. Min familj visste vem hon var. 


3 gången det händer nåt i det korset detta året. den första gången va när min lilla syrras klasskamrat cykla och blev på körd, sen va den en annan som det hände nåt med som jag inte vet mycket om. men hon som det va nu i fredags hon dog på en gång. =( Och vi har 90 på vår väg och jag bor längst ut vid den vägen. där kunde vat 70 eller 60. så det inte händer sånt här.

Ovido - Quiz & Flashcards