angelicajeppsson92

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Angelica - 6 oktober 2011 22:44


Du betyder mycket för mig Älskling.

Du får allrig lämna mig.

Vi ska få många månder ihop. 

Älska dig så mycket.

Du e den finaste som finns Älskling.

Saknar dig så mycket.

Du e så underbara.

Du e så mysig i sängen.

Nu har det gott 2 månader som vi har vat ihop  

Vi blev ihop den 1 Augusti 2011. 

Den bästa dagen.

Puss bby.

Av Angelica - 6 oktober 2011 22:39

Den låten e så bra.


Av Angelica - 6 oktober 2011 21:56

Måndags: Då åkte man till brorsan kl 06:00 för att sjunga för han.

Sen blev det och va på jobbet till kl 17:00. Sen blev det att ta bussen hem.

Sen blev det kvälls mat när man kom hem. Sen blev det att sätta sif vid datoren.

Sen blev det tårta. Sen gick man tillbaka till datoren. Sen blev det att packa om väserna.

Sen blev det sängen.



Tisdagen: Då åkte man till skolan idag, och i skolan blev det att man så film till kl 10:30. Då gick man på rast  och det hade man fram till lunch och maten va så där , men det gick och äta. Sen blev det datoren  , då skulle vi skriva vad vi gör på vår APL plats. Jag skrev Snabbar än dom andra. hehe. En i min klass som heter eddie han sa: Vad snabbt du skriver. Då sa jag: ja det e bara för sitter vid datoren och skriver hela tiden om dagarna. Sen efter det så blev det att måla i möster som e bästtelt. Sen blev det hem åt.

Sen när man kom hem så blev det upp på rummet att starta datoren och göra lite på det jag gjorde i skolan om APL platsen. Sen blev det kvällsmat det va gott.   Sen blev det datoren igen. Sen efter det en stund så fick jag åka med mamma ner till vår andra gård och fixa en sak. Sen blev det hem igen och sätta sig vid datoren  prata med folk.


Det blev denna filmen vi titta på. Den va riktigt bra. vill se den igen.  


Onsdagen: Idag blev det att göra lite till på maskarna. Sen blev det teater och det va roligt  jag o en kompis skratta nästan hela tiden. Sen blev det lunch det va gott.    Sen blev det en tråkigt lektion efter lunch.  

Sen blev det hem. kommer inte ihåg vad jag gjorde men tror det va datoren.



Torsdag idag: Idag va men i skolan kl 10:25 va på sjukan. Men det blev lite SV. Sen blev det lunch och maten va god men jag tog mest sallad.  . Sen gick man och satte soig vid datoren o gjorde lite saker. Sen blev det matte, gjorde inte så många tal.  Sen blev det idrott men va inte med. så jag måla i möstena som e bästtelt, lyssna på musik.    Sen blev det hem åt.

När man kom hem så blev det lite fika alltid gott. 

Sen blev det datoren och sy lite på en sak som min kompis lämna in för länge sen.

Sen blev det kvällsmat det va jag som gjorde den och det blev gott.

Sen blev det att plocka undan på rummet lite, va lite mycket saker på golvet Hehe.  Sen satte jag mig vid datoren.

Sen blev det sängen.



imoren: Då bler det HVK i skolan, det inne bär att vi ska hålla på med storlan vi gör om och att vi ska måla i möstena som jag har berättat om innan o  det e jag som gör det, och det e mitt bästa Ämne en av dom i allafal.

Skriver mer imoren vill inte säga mycket va som händer imoren.


lördagen: Då blir det 50år fest, min kusins mamma som heter Karin.

Ovido - Quiz & Flashcards