angelicajeppsson92

Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05


Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!

 

Hej alla mina finaläsare!

 

I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:00. 

 

Igår va det jo lördag då va jag inne på mässan och emporia med min klasskamprat/granne på skolan, vi hade en heldag ihop va mycket roligt. Jag köpte lite på Emporia och en sak på mässan. 

 

På Emporia


Skorna köpte jag på Deichmann 

För 169kr,Storlek 40.

Leran och modellverktygen kommer från Panduro Hobby

Hobby Clay 400 g Granitgrå 74kr

Hobby Clay 1kg Terrakotta 109kr

Medellverktyg för lera 159kr

    

     

 

På Mässan 


Mjukisbyxorna kosta 495kr på mässan. Men orgninal priset var 895kr

Fanns en tröja och till, men vet inte om jag ville ha den så köpte inte den. Men kanske gör idag.

   

Vi lyssna även på olika föreläsningar som va där.

Vissa gjorde blomster grupper.

   

 

          

 

Idag är det jo söndag och just nu sitter jag och äter frukost och väntar på mina föräldrar som ska komma och hämta mig så vi kan åka in till mässan och kolla lite och hanlda lite. :)

Det är även sista dagen på skolan så nu har jag snart packat ihop allt som jag ska ha med mig hem. 

 

 

Nu ska jag fortsätta städa. 

Ska försöka uppdatera efter jag har kommit tillbaka efter mässan. 

 

Kram på er,

Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards