angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 29 december 2013

Från semestern!

Av Angelica - 29 december 2013 21:47










Hej alla ni som kollar. Nu har jag tid lägga upp. Eftersom jag inte

har inte haft tid att lägga upp bilderna från semestern i sommras så nu kommer bilderna.


Men först ska jag berätta att jag och min pojkvän ska på semester vecka 8 i kanariörna. Längtar som fan alls.


Nu börjar resan ner till Bibione (Italien)

Har fotat mycket men tog bara ut några bilder som jag tyckte va bra att lägga ut här.

Jag och min pojkvän va och spela på ett spel center varje kväll och spela ihop 3000 poäng och lite mer. Innan vi åkte vidare så valde vi ut tre saker var. Jag blev nöjd med det jag valde. Vi var på många olika resturanger också det va mycket god mat som jag inte har ätit innan. 

Först börjar det med att vi packa in alla sakerna i bilen den blev full, men vi fick plats. 

Första bilder är tagen när vi passerar Tyskland.


Om ni vill ha tips på semester så kan jag säga att ni kan åka till Bibione det är mycket fint semester ställe. 

Hoppas ni gillar min semester bilder.


(Till varje bild så kommer det texten van för bilden).


 

Nu har vi kommit fram till första stället på resan och det är i Nûnberg i Tyskland. Bilden är tagen brevid resturangen vi åt på. Vi sov över där en natt sen åkte vi vidare.

Nu är vi på vägen ner Italien. Många bilar och några köror. Men vi hade kul i bilen.

 


 

Nu är de en liten rast pass. Det är jag och min pojkvän (Mathias). när vi på en av dom rast plats vi stanna på, som Mathias pappa hade satt dricka på taket, sen tänkte inte han på det så satte vi oss i bilen och skulle vi köra så då hörde vi att det tunka till och det va dom. Men vi stanna inte till vi körde bara vidare. Haha det va kul.   

   

Nu kör vi igenom Österrike snart framme. Det va en stor upp levelse att åka för bi dom stora bergen.


 

Vi är framme och klockan va 20.00 Vi Kolla runt och gick till detta stället. 

 

Här är vår pool som vi har på brevid hotellet. Bada varje dag va varmt som fan minst 10 gången varje dag eller fler.

     

Nu är vi på väg till Venedig. Ska bli kul min mamma har också varit där, när hon var där så va hon typ som i min ålder nu.

       

Älskar denna bilden. Det liknar en annan jag har sätt nån stanns men nu har jag tagit en egen bild.

         

Vi va två gånger på stranden innan vi åkte vidare. 

Nu har vi lämnat Bibione efter en vecka och kört vidare till Gardasjön. Detta är den bästa bilden också jag har fotat. 

 När vi hade sovit en natt vi ett ställe vid Gardasjön så körde vi runt Gardasjön det tog en heldag men det va kul åkte för bi alla tundlar som har varit med 700 filmerna och dom nya.

       

Nästa dag så åkte vi till Milano och kollade. Jag gick in i dom dyra butikerna och kolla hitta en väska som kosta 10,000 kr i svenska pengar så jag tackade nej för den. Men den va snygg.

   

Nu är vi på väg hem igen. Har haft en bra semester. Gör gärna om det igen.

N  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards