angelicajeppsson92

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Angelica - 16 november 2012 07:59

Hej min bloggläsare! Just nu sitter jag i mitt klassrum och mår dåligt , har lite ont:( men mamma ska fråga en doktor vrf det är så:) tack att man har en mamma som finns:) idag så ska jag ha en lektion för mig själv:) sen efter det så blir det svenska med min lärare själv. Sen efter det så blir det väl nåt:p sen efter det så ska vi se film från 12:00-12:50:) vi har ett tema nu om narkotika :p

Nu ska jag ta det lugnt innan lektion börjar:)

Av Angelica - 16 november 2012 07:59

Hej min bloggläsare! Just nu sitter jag i mitt klassrum och mår dåligt , har lite ont:( men mamma ska fråga en doktor vrf det är så:) tack att man har en mamma som finns:) idag så ska jag ha en lektion för mig själv:) sen efter det så blir det svenska med min lärare själv. Sen efter det så blir det väl nåt:p sen efter det så ska vi se film från 12:00-12:50:) vi har ett tema nu om narkotika :p

Nu ska jag ta det lugnt innan lektion börjar:)

Ovido - Quiz & Flashcards