angelicajeppsson92

Alla inlägg under november 2011

Av Angelica - 18 november 2011 19:13

Hej!! Det va länge sen nu jag skrev nåt här på bloggen. Jo  nu e det så här att jag har gjort mycket denna veckan och dom andra veckerna som jag inte har skriver. 'Men nu kommer det lite.


Föra veckan va jag i Malmö med klassen och kolla på teater den va bra men den va lite mer för små barn. Sen efter det så va vi och shoppa lite i stan. det jag köpte va ett armband, ring, en film, blommor som man kan ha i håret,stickers, sen va vi inne på panduro och kollade lite och jag köpte en lånda med tomtar som man kunde bygga ihop själv och e snart klara med dom ni kan få se en bild sen hur dom blev. Sen på kvällen va det öppet hus på skolan så man fick va där sen så det blev lång dag. 


Sen på onsdagen så blev det inte så mycket som hände.


I Måndags blev det jobb  jag hållde i en som va på prao där det va lite kul. 


I Torsdags va det A-dag då va man hemma i stället för att va i skolan. Det blev lite små grejer som jag gillar att göra. Idag beställt lite saker från panduro och det kommer nästa vecka. =)


Idag då va det skolan va inte så kul innan idrotten så hade jag ont i huvudet och det gick inte över. Sen i kväll blir det Idol och kolla på om man inte sitter här.


Nu i helgen ska jag pysla men mina tomtar så ja kan sälja dom sen. =)



Här kommer en låt som jag hitta idag. Den va bra.



Av Angelica - 6 november 2011 19:23



vers. 1


I can't afford this art, still i 

am responsible if it will fall apart.

Believe me, i don't want to go.

You won't believe its true when

i tell you about my feelings and 

what your suppose to do.

I'm sorry, but i don't want to go.

Ref.

But baby i tell ya, my heart is 

freaking out when i held ya, even 

in the best of days, love will be hard

and hearts will be fakeing.

Maybe your glisten, i see it in your

eyes that you listenin' do you even

understand? Ihave yo let go of your hand  x2

Vers 2

And then you believed in me, took me by 

my hand and told me that i made you free.

I need you, i need you, to know.

As always i just can't cry, i don't know the 

answer but i have always wondered why.

Today, i know today.

Ref.

Cause baby i tell ya, my heart is freaking

out when i held ya, even in the best of

days, love will be hard and hearts will be fakeing.

Maybe your glisten, i see it in your eyes that you

listenin' do you even understand?

I have to let go of your hand, i have to let go.

I would like to believe you were right, and if i told you,

would you go there tonight.  Cause baby i tell ya, my heart

is freaking out when i held ya, even in the best of davs,

love will be hard and hearts will be fakeing.

Maybe your glisten, i see it in your eyes that you

listenin' do you even understand?

I have to let go of your  hand.



Av Angelica - 6 november 2011 18:16

Den är en bra film men lite äkliga saker med.


Här kommer lite text som där det stor vad den handlar om:

I rysaren " The Faculty" händer många märkliga saker på skolan Herrington High. 

Särskilt lärarna uppför sig mycket underligt. När en grupp elever ser lärarna kväva en sjuksköterska som inte dör utan bara börjar uppföra sig underligt blir de rädda på allvar. Men är det ingen andra som ser att något är på tok?


Den är i från: 1998

Ålder: 15år


 

Av Angelica - 6 november 2011 16:23

Månadgs va jag med mamma och gjorde lite olika saker. Och när vi va vän dån ute så åkte vi till min bror och lämna lite saker och när jag stog i köket så kom när för bi nåt snabbt och det va det brosans kattunge som kom för bi. den va så söt. jag vill oxå ha en sån söt kattunge.


Tisdags vet jag inte vad jag gjorde, men nåt gjorde jag. tiden går så fort så man inte kommer i håg.


Onsdagen så va jag ute och fota det kommer blider upp.


Torsdagen då va jag med mina grannar som kom ner igår från finspång. 


Fredags då tog man det lungt fram till kl 18:30 när man skulle till hammenhög på loppis o titta på österlen lyser. Men på loppisen så hitta man tre filmer, en väska, ett hjärta som där stod mitt o ditt, sen två duckar och tre tavler och dom e stora och i dom tre tavlerna kommer jag sätta in mina bilder jag tar. Sen när man kom hem så blev det kolla på Idol.


Lördags: Då hållde jag på i trädgården, plocka lite frö från blommor. Och så blev det att ta in tomaterna som va kvar. Sen blev det och va med min brors flicka. vi gjorde roliga saker där inne. Sen gick jag in till min granne och va med hon lite. Sen efter jag hade ätet kvälls mat så gick jag och min lilla syrra in och kolla på en film med dom, det kommer mer om den sen. Sen när vi hade sätt den så stack vi in till oss.


Idag: så vakna man kl 10:30 då blev det att starta datoren och satt där till kl 12:30 för då gick jag ner och åt frukost. Sen har jag bara vat vid datoren hela dagen. har pluggat lite framför datoren med.

Imoren blir det jobb till kl 17:00

Sen på tisdagen så blir det att åka till malmö med klassen och kolla på teater =) ska bli kul.

Ovido - Quiz & Flashcards