angelicajeppsson92

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!

 

Hoppas allt är bra med er?

Med mig är det bra. 

 

 

Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten men har skaffat det nu.

 

 

Jag tris jätte bra på mitt nya jobb.

Och det går jätte bra på mitt eget företag på helgerna, rätt mycket nu när det är fint väder. 

 

Jag har varit med mina närmsta bästa kompisarna jag har. 

 

Men jag ska försöka uppdratera så mycket jag kan nu. 

 

Just nu skriver jag med er, men blir väl snart dax att hoppa ner i sängen, eftersom klockan kommer ringa kl 05:00 imorgon bitti, för att jag ska vara på jobbet en timme o 35 min senare alltså 06:35 typ.

 

Men vi kan ju höras av imorgon kanske.

Ni får ha det så bra så länge.

 

Kram på er.

Angelica


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards