angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Om en person som jag gillar <333

Av Angelica - 24 juli 2011 12:48

             


Gillar dig mycket, men kan inte få dig än för du har en tjej =(

Hoppas du vill ha mig när du blir singel igen =)

När jag fick din msn o börja prata med dig o cama med dig så för varje steg kom så börja jag gilla dig ännu mer o mer.


Hoppas vi kommer ses nån gång skulle vat så kul o göra nåt ihop med dig. 

vi har samma sak som vi har svårt med. Har allrig pratat med en som person som har det. Du gillar mig o jag gillar dig. <333 hoppas vi inte bråkar eller nåt.


vill bara ha dig så lämna inte mig. <333


Du smsar säger olika saker som du vill göra o när vi prata i tele så säger du en  grej som jag vill att du ska säga. <333


blir så glad då du e det bästa som jag vet. 


Puss hoppas du gillar detta jag skriver. <3333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Skapa flashcards